fנס חשוב שהוא חלק ממיזם “נשים וביטוח לאומי” באשה לאשה, העוסק בהעלאת מודעות למחלות שקופות /עמומות מבחינה רפואית, ולמצבן המורכב של נשים המתמודדות עם חולי כרוני ופונות לקבלת סיוע .
יתקיים ביום 8.3.15 בשעות 9:30 –  13:00  במוזיאון ראשון לציון, רח’ אחד העם 2 כיכר המייסדים, ראשון לציון.
המיזם “נשים וביטוח לאומי” הינו שותפות של של “אשה לאשה – מרכז פמיניסטי חיפה”, והמשרד לקידום מעמד הנשים ושוויון מגדרי בעיריית ראשון לציון ,  והיועצת לראש-העיר למעמד האישה בעיריית באר-שבע. רשת נשים מנהיגות ראשון לציון  ומ.נ.ע – המשרד לקידום מעמד נשים ראשון לציון נותנות את חסותן לכנס .
במוקד הכנס – הרצאתם של פרופ’ מרק גלזרמן, מנהל המרכז לחקר רפואה מגדרית, מרכז רפואי רבין וד”ר אומי לייסנר, התוכנית ללימודי מגדר, בר אילן ומכון שכטר ירושלים. הכנס מיועד לכלל הציבור ובפרט לתושבי מרכז הארץ וגוש דן .(ההזמנה  בעברית מצורפת). זהו הכנס השלישי  בסדרת כנסים של נשים וביטוח לאומי. הכנס הראשון היה בחיפה , השני בבאר שבע מצ”ב הקישור לכסות בשקוף : על סבל גופני , עמימות רפואית והכחשה חברתית שהיה ב 1.5.14 https://www.youtube.com/channel/UCduZBGXRVtwLNSWa3BJ40SA
הכנסים מפגישים חוקרים ואנשי מקצוע ממגוון תחומי ידע לצד  חווית חיים האישית של החולות  ודיון בחסמים מבניים ואסטרטגיות להרחבת הנגישות למיצוי זכויות לחולות ולמשפחתן .  נשמח מאוד אם תאותו לבוא .מבקשות את עזרתכן/ם להפצת הכנס הנ”ל מפאת חשיבותו הרבה לנשים רבות.
לפרטים נוספים ולראיונות נא לפנות לשותפות במיזם ומפיקות הכנס :
איריס כגן חכמון 054-6728079 irisK@rishonlezion.muni.il
 עו”ד דנה אייזנר 054-2455260  danaeisnerlavi@gmail.com    unnamed

Similar Posts
  • אשה לאשה מציגות: ערב סטנדאפ
  • “לא שקופה” –  6.5.19 – תיעוד הכנס
  • הזמנה לכנס לא שקופה: היבטים אישיים, רפואיים ומוסדיים בהתמודדות ‏ עם מחלות בלתי מוכרות ב-6.5.19‏
  • הספרייה הפמיניסטית באשה לאשה